Echt contact

Hoe zorg je ervoor dat het klikt?

 19,90

Het échte, fysieke gesprek tussen mensen steekt nog altijd met kop en schouders uit boven alle technische en digitale hulpmiddelen om contact te maken. Het is het meest op maat gesneden en het meest effectief zolang het geen eenrichtingsverkeer is. Maar hoe voer je nu precies een goed gesprek? Hoe zorg je ervoor dat het met iemand klikt?
In dit boek biedt Bert den Boer praktische handvatten om op een positieve manier invloed uit te oefenen op de omgang met anderen. Een toegankelijk boek met veel herkenbare en grappige voorbeelden uit het leven thuis, op het werk, langs de lijn, in de slaapkamer, op school, bij het tuinhek, in de kroeg en overal waar mensen elkaar ontmoeten. Een praktisch boek voor iedereen die aan de slag wil met communicatie en coaching.

Afmeting:
215x142x20 mm
Gewicht:
283 gram
ISBN:
9789056159634
Druk:
1
Aantal pagina's:
192
Uitgeverij:
Uitgeverij Noordboek
Taal:
Nederlands
Verschijningsvorm:
Paperback
Uitgiftedatum:
08-08-2022
Bekijk meer informatie over de auteur(s) van deze titel:

Gerelateerde boeken

  • Creatief ondernemerschap in de 18e eeuw

    De opmars van een linnenhandelaar
    Annik Adriaenssens
     35,00
  • Geschiedenis van de veehandel en veemarkten in Friesland

    Arjen Dijkstra, Dirk-Jan Pilat, Minie Baron
     39,90

    Geschiedenis van de veehandel en veemarkten in Friesland

    Met een ferme handslag en een krachtig uitgesproken GELOK (geluk) accepteert een Friese veehandelaar het bod van een koper. De koop is gesloten. Zo is het eeuwenlang gegaan.
    De veehandel in Friesland is al vele generaties belangrijk voor families die er hun brood in verdienen en draagt wezenlijk bij aan de regionale welvaart. Dit rijk geïllustreerde boek toont het roemrijke verleden van de Friese veehandel en veemarkten. Naast aandacht voor de economische en sociale aspecten, de infrastructuur en logistiek, sluit het boek af met de boeiende geschiedenis van de familie Pilat, een geslacht van veehandelaren in Friesland.

     39,90
  • Strengthen entrepreneurial capacity

    Using Critical Friend Method as factor of success
    Alexander Grit, Natalie Gumbs
     20,00

    Strengthen entrepreneurial capacity

    The professorship Entrepreneurship in Transition has developed a philosophy to strengthen the entrepreneurial capacity of individuals, companies and regions. The philosophy assumes that successful entrepreneurship is both a personal and a collective assignment exploring possibilities. The Critical Friend Method is a working method that takes shape in multi-level and multi-disciplinary settings and can be applied to innovation, connection and entrepreneurship issues.
    People are challenged to take self-direction, think critically, and take the next step.
    Companies with innovation challenges can successfully use the Critical Friend Method to share knowledge bypassing potential hierarchical constraints.
    Regions in the world are facing challenging transitions. Such as from linear to circular creation processes. This method contributes to the current transitions in society by promoting knowledge sharing, stories and exchange.
    Strengthen entrepreneurial capacity Strengthen entrepreneurial capacity is a handbook that provides all the tools to support this process and offers instructions that have been tested in practice for students, entrepreneurs, teachers and workplaces.

    The professorship Entrepreneurship in Transition is a collaboration between Hanze University of Applied Sciences Groningen and Alfa-college.

     20,00